TRANSPORTUL

QuickPoint.ro va pune la dispoziție următoarea metoda de livrare : GLS Curier Express, livrare în 24/48 de ore lucratoare, de la data confirmării comenzii. În perioadele de vârf pentru cumpărături și în perioadele de reduceri, livrarea ar putea dura mai mult. Taxa de transport se calculează automat la coșul de cumpărături pe baza de mărimii și greutatii coletului dumneavoastră . 

DREPTUL DE RETUR ( RETRAGERE )

Conform legii comerțului la distanță (O.U.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare)

Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră.

Quick Point Srl (quickpoint.ro) garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

ATENȚIE! Doar daca nu a fost folosit 

•        Trimiterea coletului către noi se va face înainte de restituirea banilor în așa manieră încât să se poată verifica starea produsului, dacă acesta prezintă urme de folosință sau deteriorări evidente,

 Quick Point Srl (quickpoint.ro) își asumă dreptul de a REFUZA rambursul!

•        Trimiterea produsului către noi presupune in mod obligatoriu ca ambalarea acestuia sa fie corespunzatoare, de preferat sa fie ambalat in același mod in care a fost trimis. Dacă produsul ajunge spart sau deteriorat din cauza transportului, returul va fi refuzat .

•        Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

•        Clientul nu va plăti cheltuielile de returnare doar dacă produsul comandat nu se conformează cu ce a comandat sau este defect, în condițiile acestea clientul nu va suporta nici o taxă de curierat.

•        In situația în care, comanda ce beneficiaza de transport gratuit,  este returnata sau doar o parte din ce s-a comandat este trimis înapoi , costul pentru transportul de dus, care a fost gratuit, va fi scazută din banii returnați.

•        Timpul de procesare al cererii este de 48h lucrătoare .

•        Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate.

•        Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor, este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata .

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați!

Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare.

Dreptul de returnare există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin fizic, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. 

(text extras integral din site-ul Uniunii Europene)

 CONDITIILE DE INLOCUIRE A PRODUSULUI

Produsele se pot înlocui după achiziție dacă doriți, returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Inlocuire se poate exercita doar dacă produsul înapoiat este perfect nou (așa cum a fost vândut), în cutia originala .

Produsele primite în mod eronat, primite cu defect sau deteriorate la transport vor fi schimbate fără nici un cost.

Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.

 

 Profesionistul declară că respectă Legea nr.677/2001 si a UE 679/2016 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulatie a acestor date și că prelucrarea datelor se face conform legii și in conditii de legitimitate, conform art.5, al.(2), lit.a) din legea menționată, pentru executarea contractului la distanta, datele urmand a fi pastrate atat cat prevede legislatia fiscala, in speta 3 ani, dupa expirarea termenelor legale urmand a fi distruse. Sunt vizate doar date cu caracter personal necesare incheierii contractului (nume, adresa, nr. de tel., adresa mail etc) si facturarii conform legii. Vanzatorul se obligă sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in special daca prelucrarea respectiva comporta transmisiuni de date in cadrul unei retele, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala.